Call center czynne: PN-PT 8:00-20:00 SO 8:00-13:00
GlassExpert to doskonałe narzędzie do efektywnej pracy. Program ułatwia obsługę, organizowanie i planowanie usług z zakresu wymiany lub naprawy szyb, zarządzanie zespołem, monitorowanie zadań, późniejsze ich rozliczanie, a także pozwala na szybką i sprawną komunikację z przedstawicielami towarzystw ubezpieczeniowych i flot.
Poniższe animacje stanowią instrukcję i mają za zadanie, ułatwić Partnerowi obsługę aplikacji. Dzięki temu użytkownik może swobodnie korzystać z narzędzia GlassExpert.
Powodzenia!
Jak zalogować się do aplikacji GE oraz jakie ustawienia powinna mieć przeglądarka dla prawidłowego działania aplikacji.
Jak udostępnić czas pracownika, by móc nim zarządzać oraz jak udostępnić miejsce na planerze GE dla umawianych zleceń.
Jak podejrzeć co jest w zleceniu oraz gdzie się znajduje.
Jak dodać zlecenie na planer GE, jeżeli nie zostało automatycznie dodane przez infolinię lub oczekuje na szybę.
Jak postępować ze zleceniem dla klienta, gdy dotrze do serwisu oraz jak pomocny jest jego wydruk, by ułatwić jego obsługę przy zleceniu z infolinii.
Jak prawidłowo rozliczyć szkodę, by móc zamknąć zlecenie.
Jak najszybciej zarezerwować lub zablokować czas dla montażysty na planerze w GE.
Mobilny Serwis AUTOGLASS® jest wszędzie tam, gdzie potrzebna jest pomoc!
Zadzwoń
PN-PT 8:00-18:00 i SO 8:00-13:00
Zostaw numer
oddzwonimy do Ciebie!
Rezerwuj online
termin naprawy lub wymiany szyby
Zgłoszenie uszkodzenia
Wskaż, w jakim trybie chcesz naprawić lub wymienić uszkodzoną szybę
Wypełnij poniższy formularz
Uzupełnij poniższe dane a my chętnie pomożemy w procesie naprawy / wymiany szyby u twojego Ubezpieczyciela
Imię i nazwisko*
Numer telefonu*
Dziękujemy!
Dziękujemy
Wkrótce skontaktujemy się z Tobą
Zamów rozmowę