Najczęściej Zadawane Pytania

Najczęściej zadawane pytania

Diamentowe szyby – na czym polega jakość szyb Nordglass?
Szyby diamentowe to odniesienie do szczególnych właściwości szyb – ich wysoka jakość spełniająca najsurowsze wymagania rynku części oryginalnych oraz wszelkie niezbędne wymogi prawne są potwierdzone certyfikatami.
Dlaczego warto wymienić szybę w naszej sieci?
Posiadamy szeroki asortyment szyb do aut wszystkich marek dostępnych na rynku. Gwarantujemy profesjonalną obsługę w krótkim czasie w ponad 120 serwisach, również  z dojazdem do klienta. Jakość usługi pieczętujemy bezterminową gwarancją.
Naprawa szyby – czy to możliwe?
Naprawimy każde uszkodzenie, które:
  • nie przekracza swoją wielkością monety 5 zł
  • znajduje się co najmniej 10 cm od najbliższej krawędzi szyby
  • znajduje się poza polem widzenia kierowcy
W przypadku wielu drobnych uszkodzeń dokonujemy indywidualnej weryfikacji. Naprawa przywraca 95-100% pierwotnej wytrzymałości szyby w uszkodzonym miejscu, jest mniej kosztowna od wymiany i zajmuje zaledwie 20 min, po czym auto jest gotowe do jazdy. Udzielamy bezterminowej gwarancji na usługę.
Mam ubezpieczenie na szyby, jak zlikwidować szkodę?
Szkodę należy zgłosić ubezpieczycielowi poprzez kontakt telefoniczny (na wskazany przez ubezpieczyciela numer) lub na jego stronie internetowej. Otrzymując zlecenie z firmy ubezpieczeniowej, przejmujemy pełną opiekę nad procesem likwidacji szkody. Nastąpi niezwłoczny kontakt z naszej strony Zapewniamy bezgotówkowe wykonanie usługi naprawy lub wymiany szyby czołowej na zasadach określonych w polisie.
Jak zaplanować usługę?
Usługę w wybranym warsztacie na terenie całego kraju można zaplanować poprzez kontakt z infolinią 801 181 181 lub za pomocą czatu lub aplikacji dostępnych na naszej stronie internetowej.
Niewidzialna wycieraczka – czyli czym jest hydrofobizacja?
Polega ono na nałożeniu na powierzchnię szyby nanopowłoki, która zabezpiecza ją przed uciążliwymi zabrudzeniami, a także poprawia widoczność, zwiększając tym samym bezpieczeństwo i komfort jazdy w trudnych warunkach atmosferycznych.
ADAS a kalibracja – co to oznacza?
ADAS (ang. Advanced Driver Assistance Systems- Zaawansowane systemy wspomagania kierowcy) to wyposażenie, które pozwala na ulepszenie, adaptację i automatyzację systemów bezpieczeństwa pojazdu. Ich zadaniem jest:
  • ostrzeganie – asystent pasa ruchu
  • wspieranie – aktywny tempomat, rozpoznawanie znaków drogowych
  • pomaganie – wspomaganie hamowania awaryjnego, adaptacyjny system świateł
Kalibracja to dodatkowe działanie- regulacja systemów, która zapewnia poprawne ich funkcjonowanie.”
Chcę zgłosić reklamację – jak to zrobić?
Reklamację należy zgłosić pisemnie w serwisie, który realizował usługę.
Znajdź nas Zarezerwuj online

Zgłoszenie uszkodzenia

Wskaż, w jakim trybie chcesz naprawić lub wymienić uszkodzoną szybę

Wykonuję usługę we własnym zakresie
Od ręki samodzielnie umówisz naprawę lub wymianę i zarezerwujesz pierwszy wolny termin.
Potrzebuję wsparcia w zgłoszeniu uszkodzenia ubezpieczycielowi
Zostaw swoje dane, a my oddzwonimy i udzielimy Tobie wsparcia w procesie zgłaszania szkody u ubezpieczyciela.

Wypełnij poniższy formularz

Uzupełnij poniższe dane a my chętnie pomożemy w procesie naprawy / wymiany szyby u twojego Ubezpieczyciela

    Imię i nazwisko*

    Numer telefonu*

    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.

    Dziękujemy!

    Dziękujemy

    Wkrótce skontaktujemy się z Tobą

    Zamów rozmowę

    Zamów rozmowę

      Imię i nazwisko*

      Numer telefonu*

      Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.

      Dziękujemy!

      Dziękujemy

      Wkrótce skontaktujemy się z Tobą